קול קורא | חתירה למגע-פסטיבל היום שאחרי

קול קורא - היום שאחרי - חתירה למגע.

 היום שאחרי. סיכוי סביר שעוד נגיע ליום שאחרי. זה יהיה בהדרגה. סביר להניח שהכל יקרה בהדרגה. לא הכל בבום. התקהלות הדרגתית, הליכה אתלטית לטווח מרחק שהלך וגדל... 

ביום שאחרי נפתח מחדש את שערי התיאטרון ונבין לאט לאט מה זה אומר ששום דבר כבר לא בדיוק כפי שהיה. 

היום שאחרי. סיכוי סביר שעוד נגיע ליום שאחרי עם צמא למגע. או רתיעה ממגע למרות שמותר. ביום שאחרי נתעסק בחזרה למגע האנושי, המגע הפיזי והמגע המנטלי. מה תפקיד האמנות באותה פעולה של לחלוק אוויר ומרחב מצומצם עם איש זר? 

תיאטרון הבית מזמין יצירות חדשות ליום שאחרי. אין מועד, יש כוונה.

יצירת קטנות. קצרות. של אחד על אחד / אחת על אחת / אחד על גג גג שלושה. יאפ - עבודות קטנטנות. פרמורמרית אחת, קהל אחד. קהל אחד עד שלושה גג בקהל. זאת הליבה של העבודה. המהות שלה. 

המופעים יקרו בחללים של התיאטרון אבל לא בהכרח על הבמות. בשולחן בית הקפה? בהליכה איטית סביב המבנה? הולכות לקנות גלידה? יושבות לעשן סיגריה על הספסל? 

מה יהיה לומר אילו פעולות נרגיש שמדוייק לעשות,  מה נרצה להעניק מה נוכל לקבל ביום שאחרי. סיכוי סביר הרי שעוד נגיע ליום שאחרי…. 

ביום שאחרי תיאטרון הבית יפתח את שעריו עם פסטיבל של עבודות קטנות. אינטימיות. אחד על אחד, מקסימום אחד על שלושה. עבודות קצרות שבהחלט גם יכולות לחזור על עצמן בלופ. זהו קול קורא. 

הגישו לנו הצעות לעבודות.  התהליך על העבודה יקרה לאט ועדין באופן דיגיטלי עם ג׳ייסון דנינו הולט, מנהל אמנותי של תיאטרון הבית ויזם הפרויקט ונטלי צוקרמן מנהלת אמנותית שותפה של הפסטיבל. 

לכל יצירה ינתן תקציב. 

דד ליין - 01.05.2020
התאריכים כמובן לא ידועים, אבל יאללה - בואו נתחיל ממש ממש לאט לדמיין את היום שאחרי. גם הוא יגיע עוד המון המון זמן הרגע בו נוכל להפגש שניים ביחד באופן לא חיוני.

ההגשה הסתיימה