G.O.A.T.S | עלייתן של מכונות התשוקה // 5 באוגוסט

ערב עבודות משותף מאת אורי שפיר, ובילי בארי + ג׳אני נוטרניקולה


כל מה שאנחנו לא ; עלייתן של מכונות התשוקה / אורי שפיר

ספקטקל מדע בדיוני קווירי

מתוך ימי מגיפה, מבצעים צבאיים, ומציאות שברירית שמשתנה כהרף עין - אורי שפיר ורקדניו מבקשים להשתמש במופע המחול כתרופה, או קללה, ולהפוך את הבמה למרחב בו אפשר לחגוג את חוסר היציבות, את חוסר הפשר, ולמצוא כמה שיותר רגעי עונג, בחריגה מקסימלית מהשכל הישר, מהגוף הישר, ומהפוליטקלי קורקט.

״אנחנו לא מבקשים לספר לכם סיפור, אלא לתרגל את עצם קיומנו בעולם - עולם המצוי בקטסטרופה, עולם המצוי בהדחקה, המעז לדרוש מאיתנו נרטיבים של יציבות, אחדות, לינאריות. אנחנו מנסות לתרגל את מה שהגוף הרוקד שלנו יודע ממזמן - שמעולם לא היינו שלמים, ותכנית הפעולה שלנו מעולם לא היתה יציבה. אנו מנווטים בתוך מפת השינויים המתחוללים בנו, בריבוי הזהויות שבנו - כל מה שאנחנו, וכל מה שאנחנו לא, האמיתי והפיקטיבי, האורגני והסינתטי - ולא מבקשים דבר חוץ מלהתענג עוד קצת על הפנטזיה בה אנחנו עשויות לנצח.״

קרדיטים:

כוריאוגרפיה: אורי שפיר // מבצעים יוצרים: ענת ועדיה, מיכאל ילון, אורי שפיר // מוסיקה: תומר ברוך ואורי שפיר, סרגיי רחמנינוב, פרנץ שוברט // לייב סאונד: תומר ברוך // עיצוב שפה ויזואלית: רעות שייבה // עיצוב תאורה: נדב ברנע // עין חיצונית: מאי זרחי // ניהול חזרות ומופע: מלני ברסון // טקסט: יונתן לוי

עלה בבכורה בפרוייקט הרמת מסך 2020 בניהולם האמנותי של דנה רוטנברג ועודד גרף

העבודה נתמכה ע״י מפעל הפיס, וקרן רבינוביץ׳ לאמנויות


G.O.A.T.S – going on a trip, sis | בילי בארי וג'יאני נוטרניקולה

בילי וג'יאני נשלחים לטריפ של השראה עמוקה. ,B.O.A.T.S – Based on a true story בדואט ההמשך לעבודת חצי ערב זאת פורקת את משמעות המילה טריפ, מילולית ופיגורטיבית. בתוך חברות, איך שני אנשים נתקלים זה בזה ומתרחקים זה מזה, פיזית ונפשית? איך הם מתכוננים לטיול, חופשת בנות? איך הם מנווטים את האופוריה של טריפ פסיכדלי? ולאיזה טריפ הם יקחו את הקהל במסגרת ההרפתקה הזאת? זאת שאלה של זמן והאופן שבו הזמן משפיע על כולנו.

אלה הטריפים היומיים של בילי וג'יאני – הרגעים שבהם הם צוחקים על עצמם והשטויות של החיים. הם משוחחים באותה רמה של הומור ומוצאים זרימה אמנותית דרך השפה האירונית והגישה הכמעט צינית שלהם כלפי סטנדרטים מיושנים. הם מוצאים אחדות בממד שבו המציאות צבועה בצבעי הקשת, וערכה האמיתי הוא בחגיגה של העצמי.

קרדיטים:

כוריאוגרפיה, ביצוע, דרמטורגיה, עיצוב תאורה ועיצוב תלבושות: בילי בארי וג'יאני נוטרניקולה


5 באוגוסט, שבת 21:00 לרכישת כרטיסים


____________________________________________

What We Are Not; Dawn of the Desiring Machines | Uri Shafir
A Queer Science-Fiction-Spectacle.
In days of global pandemic, domestic warfare, and fragile reality that seems to change in the
blink of an eye, Uri Shafir and his dancers seek to exercise the dance performance as a remedy,
or a curse, and turn the theatre into a space that celebrates instability and absurdity, clinging
onto pleasure, escaping common sense, common ground, and the common body.
“We do not wish to tell you a story, but to practice our very existence in the world — a world in
catastrophe, a world in repression, that dares to demand from us narratives of stability, unity,
linearity. We try to practice what our dancing body has always known - that we have never been
whole, and our survival plan has never been stable. We navigate the map of changes that are
taking place in us, in the multiplicity of our identities - what we are, and what we are not, real
and fictitious, organic and synthetic, and seek nothing but to relish a little more in the fantasy we
may win”
Credits
Choreography: Uri Shafir
Creative Performers: Anat Vaadia, Michael Yalon, Uri Shafir
Music: Tomer Baruch, Uri Shafir, Sergei Rachmaninoff, Franz Schubert
Live Sound: Tomer Baruch
Scenography & Costumes: Reut Shaibe
Lighting Design: Nadav Barnea
Text: Yonatan Levy
Outside Eye: May Zarhy
Premiered in Curtain Up 2020, artistic directors: Dana Ruttenberg & Oded Graf.
Supported by the Mifal Hapais council of Arts, and by the Rabinovitch foundation of arts

G.O.A.T.S – going on a trip, sis | Billy Barry & Gianni Notarnicola
The follow-up duet to B.O.A.T.S – based on a true story finds Billy and Gianni sent on a trip of
deeper inspiration. This half-evening work unpacks what it means to trip, literally and
figuratively. Within a friendship, how do two people trip into and away from each other,
physically and emotionally? How do they prepare for a trip, a girls’ getaway? How do they
navigate the euphoria of “tripping”? And what kind of trip will they take an audience on via this
exploration? It’s a question of time and how time affects us all.
It’s Billy and Gianni’s daily trips, jokes, moments of laughing at themselves, and the silliness of
life. Speaking with the same humor, they find an artistic flow through their ironic language and
almost cynical approach toward old fashion standards. They find union in a dimension where
reality has rainbow colors, and its essential value is the celebration of themselves.
Credits:
Choreography, Performance, Dramaturgy, Light Design and Costume Design: Billy Barry and
Gianni Notarnicola